Atunci cand activati in aceasta industrie, sunt cateva lucruri pe care le puteti face pentru a fi placut de clienti inca de la prima calatorie. Soferul partener nu trebuie doar sa transporte un solicitant din punctul A in punctul B, ci poate sa apeleze la cateva gesturi frumoase care sa ii asigure recenzii cat mai bune. De asemenea, comportamentul este si el decisiv atunci cand vine vorba de relatia cu clientii. In continuare, va prezentam cateva sfaturi pe care le-am invatat si noi de la alti soferi parteneri cu care am avut placerea de a colabora.
✔️ sa fiti un bun psiholog atunci cand prestati servicii de ridesharing
Nu de putine ori se intampla sa aveti parte de clienti care doresc o discutie si cu care puteti sa legati foarte usor chiar si prietenii. Acestea sunt situatiile fericite. Din pacate, in ridesharing o sa aveti parte si de clienti mai putin disponibili care fie sunt obositi, fie nu doresc sa fie deranjati. In aceste cazuri este bine sa va folositi abilitatile de psiholog, formate inevitabil atunci cand lucrati zilnic cu fel de fel de oameni, in asa fel incat sa stiti exact ce tip de atitudine sa adoptati pentru ca oricine ar fi in masina sa se simta cat mai bine si in largul sau. Cu siguranta si dumneavoastra aveti zile mai putin bune, asa ca este bine sa respectati intimitatea fiecarui client daca vreti ca acesta sa revina la dumneavoastra si sa va solicite si cu alte ocazii serviciile.
✔️ sa aveti o tinuta adecvata
Sigur ca nu haina face pe om, insa la locul de munca trebuie sa afisati o tinuta impecabila. Orice client va remarca atunci cand tinuta ta este una decenta, corespunzatoare si nivelul de incredere o sa creasca imediat. Atunci cand lucrati in ridesharing o sa intalniti foarte multe tipuri de oameni, asa ca incercati sa abordati tinute simple, cat mai minimaliste, care sa denote seriozitate si profesionalism.
✔️ sa aveti o conduita preventiva in trafic cand lucrati ca partener Bolt si Uber
Cu siguranta unii oameni au avut si experiente negative atunci cand au avut nevoie de servicii de taximetrie sau ridesharing, fie ca e vorba de Uber sau Bolt. Trebuie sa stiti ca orice greseala pe care o faceti poate sa fie taxata de clienti prin intermediul aplicatiei pe care o folosesc. Daca nu conduceti preventiv sau daca acea persoana care se afla in masina dumneavoastra nu se simte in siguranta, sansele ca recenzia pe care o veti primi sa fie negativa cresc considerabil. Respectati regulile de circulatie si oferiti-i clientului dumneavoastra siguranta de care are nevoie atunci cand calatoreste cu o persoana necunoascuta la volan. Tineti cont de faptul ca serviciile va sunt platite, asa ca trebuie sa oferiti confort si securitate.
✔️ sa aveti o masina intretinuta din toate punctele de vedere
O masina murdara nu va fi niciodata atractiva pentru clienti. Daca acestia aleg sa plateasca pentru un serviciu, cu siguranta au si asteptari – asa cum e si normal. Asigurati-va ca masina pe care o conduceti este tot timpul curata, atat in interior, cat si in exterior. Folositi odorizante cu mirosuri proaspete pentru a pastra o aroma cat mai placuta, fara ca aceasta sa fie deranjanta. Chiar daca sunteti fumator, atunci cand sunteti in timpul programului este bine sa evitati acest obicei. Mirosul de tigara va patrunde in tapiterii si chiar daca spalati masina regulat, acesta e foarte greu de scos si cel mai probabil o sa ramana impregnat in interiorul masinii, lucru deloc placut.
✔️ sa aveti intotdeauna o mica atentie pentru client cand sofati in sistem ridesharing
Nimic deosebit, nimic scump – poate doar o bomboana sau o ciocolata mica ce pot sa faca diferenta. Clientul va fi cu siguranta placut surprins de atentia pe care o primeste si de calitatea serviciilor, in cele mai mici detalii. Un astfel de gest poate sa va scoata in evidenta si va poate plasa direct in lista de favorite a clientilor, iar acest lucru nu poate decat sa va aduca beneficii atat in ceea ce priveste imaginea pe care vi-o formati, cat si in ceea ce priveste profitul.
✔️ sa va organizati veniturile si cheltuielile
Contabilitatea firmei este deosebit de importanta, indiferent ca reprezentati un P.F.A. sau un S.R.L. E important sa fiti organizat pentru a putea sa anticipati cheltuielile in timp util, in asa fel incat sa aveti mereu cate o mica rezerva pentru tot felul de plati neprevazute pe care trebuie sa le faceti. Nu uitati ca masinile au nevoie de intretinere, de reperatii, plata de taxe etc. Pentru acestea trebuie sa aveti un fond din care sa platiti, in asa fel incat sa nu va afecteze bugetul pe termen lung. Noi va ajutam cu consultanta la nivel profesionist ori de cate ori aveti intrebari sau atunci cand doriti explicatii suplimentare.