• 0775 216 525 L - V | 9 - 17
  • contact@proficonta.ro Ne puteti scrie oricand 24h
  • Str. Nasaud Nr. 77, Bl. 5, Sc. A-B, Et. 1, Ap. 103, Bucuresti Central Address Residence

Gazduire sediu social fara acord vecini

Home Servicii Servicii infiintare firma si contabilitate Gazduire sediu social fara acord vecini
Gazduire sediu social fara acord vecini - Profi Conta - Profesionisti in firme

Doar 500 de lei

Gazduire sediu social fara acord vecini la pretul corect

Experti contabili acreditati

Cunoastem legislatia in domeniu

Gazduire sediu social rapid

In aceeasi zi

Suntem in Bucuresti

Ne puteti contacta pentru a programa o intalnire

Cat timp dureaza

In aproximativ 30 de minute realizam completarea actelor pentru gazduire sediu social fara acord vecini.

Cat costa serviciul de gazduire sediu social fara acord vecini

Gazduire sediu social Bucuresti

  •  6 luni =
    350 de lei + TVA
  •  12 luni =
    500 de lei + TVA
  •  24 luni =
    900 de lei + TVA
  •     6 luni = 350 de lei + TVA
  •  12 luni = 500 de lei + TVA
  •  24 luni = 900 de lei + TVA

Ce acte sunt necesare

  • Cand infiintam firma -> carte de identitate
  • Firma este in curs de infiintare - > carte de identitate si rezervare dupa denumire;
  • Firma este deja infiintata -> carte de identitate si certificat de inregistrare.

Pentru a 3-a varianta va fi necesar si serviciul de schimbare a sediului social.

Pentru gazduire sediu social fara acord vecini ne puteti contacta rapid

Logo Profi Conta - Profesionisti in infiintari firme si contabilitate

Infiintarea firmei este mai usoara folosind serviciul de gazduire sediu social fara acord vecini

In ziua de azi tot mai multe persoane isi indreapta atentia care o societate comerciala. Dorinta arzatoare de a evolua ne impinge pe multi dintre noi sa actionam si sa intram in aceasta competitie a pietei de bunuri si servicii. Pentru a infiinta o societate de orice tip va fi nevoie sa parcurgeti anumiti pasi pentru ca dosarul dumneavoastra sa fie aprobat la Registrul Comertului. Unul dintre acesti pasi este sa va stabiliti un sediu social pentru a fi incadrat in actul constitutiv. Acest lucru este necesar pentru ca autoritatile sa stie exact locul unde veti deschide afacerea sau unde va veti muta, pentru eventualele controale.

O afacere noua este un motiv de entuziasm, putand oferi altor persoane visul pe care dumneavoastra il aveti. Fie ca vorbim de anumite servicii sau produse, acestea vor intra in piata rapid, in urma unor cercetari riguroase din partea dumneavoastra, cat si dupa ce ati stabilit foarte bine si partea de marketing.

Pret si durata gazduire sediu social fara acord vecini

Exista cazuri in care nu aveti posibilitatea de a incheia un contract de comodat in vederea infiintarii unei firme. In cazul unui apartament inchiriat fara drept de stabilire a sediului social, nu veti putea infiinta nici un tip de entitate, iar acest lucru va poate face sa va razganditi.

Nu este o problema. Compania noastra din Bucuresti va poate ajuta in aceasta privinta nemaitrebuind sa cheltuiti o avere cu chiriile sau sa aveti grija controalelor ce pot veni acasa la dumneavoastra. O alternativa foarte buna este sa alegeti unul dintre pachetele pe care le oferim pentru gazduire sediu social fara acord vecini.

Ce putem oferi:

Pachet gazduire sediu social fara acord vecini
Bucuresti ➡ 6 luni

350 de lei + TVA

Pachet gazduire sediu social fara acord vecini
Bucuresti ➡ 12 luni

500 de lei + TVA

Pachet gazduire sediu social fara acord vecini
Bucuresti ➡ 24 luni

900 de lei + TVA

Ce mai primiti in pachetul de gazduire sediu social fara acord vecini:

🗹  costul gazduirii este deductibil;
🗹  asistenta la Registrul Comertului;
🗹  primirea notificarilor in caz de corespondenta;
🗹  arhivarea corespondentei timp de 12 luni;
🗹  puteti opta pentru aceste pachete indiferent ca este o firma noua sau doar va schimbati sediul social existent.

Puteti prelungi acest pachet atat timp cat doriti, pentru a va desfasura activitatea linistit si fara acord vecini sau impozite adaugate casei dumneavoastra.

Durata de realizare este foarte scurta, putand programa o intalnire pentru a semna documentele, iar in 15 min veti avea noul dumneavoastra sediu social, putand astfel demara toate procedurile pentru a va infiinta entitatea juridica dorita.

Motive pentru a alege gazduire sediu social fara acord vecini

Locul unde veti deschide sediul social nu este la fel de important ca si punctul de lucru. La punctul de lucru, dumneavoastra veti produce bunurile si presta serviciile pe care firma dumneavoastra le ofera. Pentru a realiza un sediu social intr-un apartament acest lucru necesita anumiti pasi pe care trebuie sa ii urmati, fiind adesea mult mai costisitor (in plus, implica mai multe acte de facut).

Nu platiti impozit in plus

Atunci cand doriti sa deschideti o firma, iar ca sediu social alegeti apartamentul personal, acest lucru, datorita legilor, va poate mari impozitul casei de cateva ori. Astfel, in functie de valoarea impozitului actual al locuintei dumneavoastra puteti depasi chiar si pragul unuia din pachetele noastre pentru gazduire sediu firma.

Se realizeaza rapid

In urma unei intalniri de 15 minute putem incheia toate documentele pentru a va inmana actele necesare pentru infiintarea firmei.

Fara acord asociatie de proprietari

In cazul deschiderii unei firme intr-un apartament veti avea nevoie de o serie de acte si acorduri de la vecini cat si de la administratia blocului pentru a va aproba acest lucru. Se intampla des ca o firma sa nu isi poata realiza sediul social intr-un apartament fara acord asociatie de proprietari.

Nu veti fi deranjat acasa de clienti sau autoritati

Este bine sa va delimitati viata personala de munca. Acest lucru poate fi dificil atunci cand si casa si sediul sunt sub acelasi acoperis. Puteti avea clienti care nu v-au informat de venirea lor sau controale de la autoritati neanuntate.

Pret mic pentru gazduire sediu social fara acord vecini

Pretul este unul mic in comparatie cu media chiriilor si impozitelor din tara.

Astfel, serviciul de gazduire sediu social fara acord vecini prin intermediul companiei noastre poate fi cea mai buna optiune pentru dumneavoastra sa scapati de anumite griji, dar si sa va bucurati de confortul si linistea casei dumneavoastra impreuna cu familia.

Va oferim un serviciu de gazduire sediu social fara acord vecini pe un termen de minim 6 luni, pentru a va putea continua afacerea legal, fara intreruperi.

Ne puteti contacta si ne vom ocupa de toate documentele necesare procedurii.

Gazduire sediu social fara acord vecini - Profi Conta - Profesionisti in firme

Infiintare SRL

Inregistrarea unei societati comerciale se poate realiza foarte usor de catre specialistii nostri din Bucuresti, in doar 4 zile lucratoare, in cazul in care doriti sa ajungeti cat mai rapid de la idee la afacere. Infiintarea unei societati comerciale cu raspundere limitata (S.R.L.) este deseori preferata de noii investitori, fiind o solutie foarte buna pentru a va extinde compania si neavand restrictii in privinta codurilor C.A.E.N.

Puteti avea un numar de pana la 50 de asociati in firma si pot fi numiti administratori mai mult de o persoana, in functie de decizia asociatiilor.

Si in acest caz, tot mai multe persoane opteaza pentru gazduire sediu social fara acord vecini, acesta fiind preferat datorita rapiditatii actelor, cat si facand o diferenta intre locuinta si serviciu. Va fi si mai usor de infiintat fara acord vecini in cazul unui apartament.

Mutarea sediului social o puteti realiza oricand foarte usor cu ajutorul nostru, pentru a modifica anumite puncte din actul constitutiv si a inregistra noua dumneavoastra locatie.

Contabilitate

Contabilitatea unei firme este necesara potrivit legilor in vigoare, cat si pentru firma dumneavoastra. Aceste evidente va dau posibilitatea de a analiza situatia financiara a firmei, putand ulterior dupa o analiza sa faceti anumite investitii mai mari sau mici.

Este esential sa cunoasteti foarte bine starea financiara a firmei, pentru a nu ajunge in imposibilitate de plata. Consultantii nostri din Bucuresti va stau la dispozitie pentru a va ajuta sa realizati toate documentele corect, dar si la timp pentru a evita eventualele sanctiuni.

✔️  Firma fara activitate = 100 lei + TVA / luna;
✔️  0 si 10 inregistrari contabile = 200 lei + TVA / luna;
✔️  Intre 11-50 inregistrari contabile = 300 lei + TVA / luna;
✔️  51-75 inregistrari contabile = 350 lei + TVA / luna;
✔️  Intre 76 si 100 inregistrari contabile = 400 lei + TVA / luna;
✔️  De la 100 la 150 inregistrari contabile = 550 lei + TVA / luna.

Societatea noastra din Bucuresti va mai poate ajuta in privinta firmei dumneavoastra cu urmatoarele servicii de care puteti beneficia oricand veti avea nevoie.

Dupa cum vedeti putem realiza o multitudine de proceduri benefice pentru firma dumneavoastra, pentru a nu permite anumitor detalii minore sa va incetineasca activitatea.

Inchidere / radiere firma

Inchiderea unei societati comerciale se poate face voluntar sau din cauza unor erori de procedura la care dumneavoastra nu ati fost atent.

O firma se poate inchide foarte usor din cauza lipsei unui sediu social. De regula, contractele de comodat se fac pe perioade mari pentru a scapa de aceasta grija. Insa avand in vedere timpul indelungat, uitati ca trebuie reinnoit contractul de inchiriere sau de comodat, iar acest lucru va poate duce in punctul de inchidere al firmei fara sa va dati seama.

Beneficiand de un pachet de gazduire sediu social fara acord vecini, veti fi mereu instiintat inante de expirare pentru a lua masuri si a nu ajunge in imposibilitate de functionare. Expertii nostri va vor comunica si va vor aduce aminte inainte sa expire contractul, putand prelungi la cerere pentru a evita termenul limita al contractului. Actul se realizeaza la fel de rapid ca la inceput, fiind necesara o intalnire de cateva minute pentru a semna prelungirea gazduirii sediului social.

Daca doriti inchiderea firmei definitiva si aici va putem ajuta sa realizati toate procedurile pentru ca timpul sa fie cat mai scurt, iar actele cat mai corecte pentru a nu relua acest pas. Pentru societatiile comerciale cu raspundere limitata, durata de radiere este de minim 2 luni si va trebui sa aveti achitate toate impozitele catre stat, pentru ca totul sa se desfasoare rapid.

O firma mai poate fi inchisa si din cauza nedepunderilor evidentelor fiscale catre A.N.A.F., in termen de maxim 6 luni. De aceea, recomandam sa lucrati cu o firma profesionista si pentru tinerea evidentei contabile, pentru a nu ajunge in acest pas.

Pretul pentru inchidere / radiere firma este de 600 de lei.

Reluare / suspendare activitate firma

Suspendarea unei firme poate fi voluntara sau poate fi luata de autoritati printr-o decizie de incetare a activitatii temporare pana la remedierea diferitelor probleme. In cazul suspendarii voluntare veti putea face acest lucru maxim 3 ani. In toata aceasta perioada, va puteti muta sediul social in alta locatie pentru a reveni cu forte proaspete, dar si cu clienti noi. Este un proces greu daca nu aveti experienta. Astfel, datorita experientei acumulate de firma noastra din Bucuresti, va vom putea ajuta in rezolvarea suspendarii, dar si a reluarii firmei dumneavoastra.

Pretul pentru acest serviciu este de 300 Ron, iar durata de reluare a activitatii este de 5 zile lucratoare si 2 zile pentru eliberarea actelor de catre judecatori. Exista cazuri in care acest termen dat de judecatorie sa fie depasit cu mult din cauza volumului mare de acte pe care acestia le lucreaza. Astfel, trebuie sa luati in considerarea sa incepeti procedura de reluare cu macar o luna inainte, pentru a fi sigur ca toate actele vor fi gata la termenul pe care dumneavoastra l-ati stabilit pentru revenirea afacerii dumneavoastra.

Afacerea dumneavoastra poate suferi diverse modificari in actul constitutiv pe parcursul activitatii sale. Acest lucru se datoreaza in principal factorilor economici, cat si a cererii de piata.

Un produs sau un serviciu de calitate va fi mereu apreciat de consumatori, in cazul companiei noastre din Bucuresti portofoliul vorbind de la sine.

Schimbare sediu social

Schimbarea sediului social este o procedura care se realizeaza la Registrul Comertului. Va fi nevoie de modificarea actelor firmei dumneavoastra, schimband locatia cu noua adresa a sediului social.

De regula, la sediul social se primeste corespondenta, iar activitatea propriu zisa se desfasoara int-un punct de lucru.

Exista multe motive pentru a va schimba sediul social, o parte dintre acestea fiind:

Doriti sa mutati afacerea intr-o alta regiune a tarii si aveti nevoie de gazduire sediu social fara acord vecini

Afacerea dumneavoastra poate functiona mai bine in alt judet decat in cel in care ati deschis afacerea. Aceasta mutare va poate fi benefica din punct de vedere financiar, pentru ca veniturile sa creasca, astfel si profitul. Fiecare judet are o alta cerere de produse si servicii, in functie de ce ofera zona. Spre exemplu, in zona de sud a tarii, lemnele pentru foc sau cheresteaua vor fi mai scumpe decat cele de la munte.

Contractul de chirie / comodat a expirat

Contractele dumneavoastra au expirat si nu mai exista posibilitatea prelungirii acestora din terte motive. Unul dintre cele mai frecvente cazuri sunt proprietarii de imobile care nu mai vor sa prelungeasca contractele de inchiriere pentru functionarea firmei. Fara contract de comodat sau inchiriere activitatea formei de organizare juridica (SRL, SA, PFA, II etc.) se suspenda.

Nu mai doriti sa aveti sediul social in propria locuinta

Stresul la munca este destul de dificil, dar mai ales daca este in propria locuinta este si mai greu sa va desprindeti de afacerea dumneavoastra.

Vanzarea imobilului unde are firma sediul social va determina sa va indreptati spre pachetul de gazduire sediu social fara acord vecini oferit de compania noastra

Poate doriti sa vindeti apartamentul in care locuiti, iar pana la noua locatie nu aveti un sediu pentru afacerea dumneavoastra. Pahetul de gazdurie a sediului social va poate ajuta impreuna cu specialistii nostri din Bucuresti sa rezolvati rapid aceasta problema.

 Trebuie sa tineti cont ca o entitate juridica nu poate functiona fara sediu social, iar daca contractele de inchiriere a spatiului sau cel de comodat au expirat va trebui sa urgentati cele necesare pentru a face modificarile din actul constitutiv. Nerespectarea acestor proceduri poate aduce atat sanctiuni, cat si suspendarea sau chiar radierea firmei.

Pentru toate motivele de mai sus exista o rezolvare simpla si rapida. Pretul pentru serviciul de schimbare sediu social este de 300 de lei si se poate realiza in 5 zile lucratoare pentru Bucuresti sau pentru alte judete.

De retinut:

Daca firma este noua

Se achita doar gazduirea sediului social

In cazul in care nu aveti unde gazdui sediul social, Profi Conta vi-l pune la dispozitie pentru un onorariu atractiv. Fara sa mai fie nevoie de diferite semnaturi si de acordul vecinilor.
Daca firma nu este noua

Se achita atat schimbarea cat si gazduirea sediului social

Daca aveti unde sa il gazduiti veti contracta doar serviciul de schimbare sediu social. In cazul in care aveti nevoie si de gazduire, atunci va trebui sa achitati ambele operatiuni.

In toti anii de functionare am capatat experienta si suntem la zi cu toate modificarile legislative, inclusiv pentru serviciul de gazduire sediu social fara acord vecini, oferindu-va sansa rapida de a evolua in cadrul firmei dumneavoastra.

Calitatea actelor realizate este importanta intr-o companie, pentru a functiona legal si a va putea desfasura activitatea fara griji; astfel veti petrece mai mult timp concentrandu-va la viitorul entitatii economice pe care o conduceti.

Va recomandam sa vizualizati si alte servicii de contabilitate, infiintare firma ori operatiuni complementare ale Profi Conta

Momententan, operatiunile care implica Registrul Comertului nu au termene fixe

Va informam ca depunem toate eforturile pentru a respecta precizarile, legate de timp, de pe site-ul nostru. Cu toate acestea, desi in cadrul Registrului Comertului s-a implementat un nou sistem informatic, pentru a eficientiza activitatea, termenele depasesc chiar si 30 de zile. Serviciile care prezinta intarzieri sunt cele de infiintare firma, schimbare sediu social etc.

Aceasta situatie este temporara si speram ca se va remedia cat mai curand.

Deschideti WhatsApp
1
Aveti un mesaj nou de la Profi Conta
Profi Conta
Buna ziua.

Va putem ajuta cu serviciul de Gazduire sediu social fara acord vecini. Ne puteti scrie sau suna.

Ne face placere sa va anuntam ca beneficiati de consiliere gratuita.