• 0775 216 525 L - V | 9 - 17
  • contact@proficonta.ro Ne puteti scrie oricand
  • Sos. Salaj nr. 294 B, Et. 1, Ap. 10, Int. 710, Sector 5, Bucuresti Va invitam sa ne sunati pentru programare

Numire sau revocare administrator firma

Home Servicii Servicii infiintare firma si contabilitate Numire sau revocare administrator firma
Numire sau revocare administrator firma - Profi Conta - Profesionisti in firme

Doar 300 de lei

Numire sau revocare administrator firma la pretul corect

Experti contabili acreditati

Cunoastem legislatia in domeniu

Numire sau revocare administrator firma rapid

In aceeasi zi

Suntem in Bucuresti

Ne puteti contacta pentru a programa o intalnire

Cat timp dureaza

In aproximativ 30 de minute realizam completarea actelor pentru numire sau revocare administrator firma.

Cat costa serviciul de numire sau revocare administrator firma

300 de lei veti avea de achitat in total.

Ce acte sunt necesare

  •  Carte de identitate
  •  Cazier fiscal
  •  Act constitutiv actualizat

Pentru numire sau revocare administrator firma ne puteti contacta rapid

Logo Profi Conta - Profesionisti in infiintari firme si contabilitate

Dezvoltare continua prin serviciul de numire sau revocare administrator firma

Intr-o societate comerciala, de-a lungul activitatii acesteia pot aparea numeroase schimbari si modificari privind functionalitatea. De regula, modificarile se realizeaza atunci cand firma incepe sa se dezvolte sau cand anumite lucruri nu functioneaza asa cum v-ati asteptat.

Intr-o firma se pot ocupa diverse posturi in functie de activitatea si necesitatea bunei functionari a acesteia. Angajarea unor specialisti poate ajuta in diversele departamente pe care le aveti, pentru a ridica la un alt nivel firma dumneavoastra.

Cele mai importante locuri de munca care se pot ocupa in cadrul unei firme sunt, de regula, manager, contabil, administrator, director general etc.

Administratorul unei firme este cel care va avea puterea de executare a activitatilor zilnice ale firmei, atat in cazul productiei, cat si al serviciilor, dupa caz. Insa, exista si anumite situatii in care este necesara implementarea procedurii de revocare administrator firma.

Angajare / inregistrare administrator firma

De multe ori, administratorul unei societati comerciale puteti fi dumneavoastra, deoarece stiti cel mai bine cum functioneaza societatea. In plus, cel mai probabil aveti deja o colaborare bine inchegata cu furnizorii sau clienti existenti.

Exista cazuri in care nu aveti timp sau nu sunteti foarte experimentat in domeniul de activitate creat. De aceea, posibilitatea angajarii unei persoane calificate si experte in domeniu va poate avantaja.

Un administrator competent va putea derula activitatea firmei intr-un mod organizat si mult mai eficient, mai ales daca acesta are si experienta in acest domeniu.

In cazul in care in societatea dumneavoastra exista mai multi asociati, acest lucru se poate realiza usor printr-o hotarare a adunarii generale a asociatiilor in care veti numi noua persoana in functia de administrator. Aceasta hotarare trebuie inregistrata la Registrul Comertului, fiind necesara si schimbarea actului constitutiv, pentru ca organele statului sa ia la cunostinta noua schimbare a conducerii.

Modificare administrator firma - motive

Schimbarea unui administrator poate avea loc din mai multe motive, dupa cum urmeaza:

 expirarea mandatului – in cazul in care in contractul de munca este specificata durata contractuala a mandatului, acesta paraseste sau continua activitatea in functie de votul asociatilor (acest lucru presupune modificare administrator firma);
 demisia administratorului – odata cu plecarea administratorului, se impune operatiunea de modificare administrator firma, astfel fiind necesara numirea unei noi conduceri pentru societatea dumneavoastra;
 inregistrare administrator firma cu o noua persoana, cu o experienta mai mare in domeniul de activitate pe care il desfasurati;
 hotarare judecatoreasca – o sentinta de revocare administrator firma poate duce la acest lucru, fiind necesara numirea unei noi persoane in functia de conducere;
 decesul administratorului – in acest caz, se va numi un asociat sau in cazul in care exista mostenitorii, prin certificatul de mostenire sau testament, urmat de o copie a certificatului de deces;
 revocare administrator firma – in cazul in care administratorul nu isi respecta clauzele contractuale si nu respecta regulile impuse de proprietar, nu are rezultate performante.

Schimbare sau revocare administrator firma - cum se realizeaza?

Acest procedeu se poate realiza usor cu ajutorul societatii noastre de specialisti din Bucuresti, pentru a executa aceasta procedura de numire sau revocare administrator firma cat mai eficient si in deplina legalitate.

Este necesara o hotarare A.G.A. in cazul in care exista mai multi asociati sau o decizie a asociatului unic in functie de caz. Impreuna cu actele societatii, se vor depune mai multe documente la Registrul Comertului, pentru a se realiza schimbarile din actul constitutiv. Dupa redactarea si eliberarea actelor se va putea intocmi si un contract de munca individual pentru noul administrator, care poate fi incheiat pe o perioada determinata sau nelimitata.

Numire sau revocare administrator firma - Profi Conta - Profesionisti in firme

Inregistrare administrator firma ➡️ Atributii

Acest rol de administrator este foarte important intr-o societate. Acesta are dreptul de a executa si ordona angajatiilor toate propunerile sale sau ale patronului. De regula, administratorul este acea persoana care stie exact cum functioneaza afacerea si este cea mai competenta persoana pentru conducerea societatii comerciale. Aceasta se poate ocupa de achizitii de marfa, cat si de aducerea noilor clienti, dar si de a lega o stransa colaborare intre partenerii cu care societatea dumneavoastra functioneaza.

  • P

    Planificare

    Un administrator trebuie sa aiba abilitatea de a analiza piata si mediul de afaceri, astfel incat sa poata lua in considerare toate oportunitatile si posibilele obstacole, cu care compania se poate infrunta. Unul dintre cele mai importante roluri ale unui admistrator este sa planifice si sa conduca societatea avand toate detaliile disponibile, astfel incat sa poata aloca resursele acolo unde este nevoie si sa prezinte solutii atunci cand dificultatile apar. O planificare de succes insemana ca acesta poate ridica sansele de reusita din timp si sa elimine cat mai mult posibilitatea de esec.
  • O

    Organiziare imbunatatita prin numire sau revocare administrator firma

    Organizarea si conducerea firmei este o abilitate esentiala ce trebuie detinuta de catre manager. Acesta trebuie sa organizeze actiunile companiei, atat la nivel structural, cat si la nivel de activitate. In urma unei planificari eficiente, un administrator are sarcina de a structura resursele financiare si cele umane, astfel incat acestea sa poata sustine cat mai eficient obiectivele de baza ale societatii.
  • R

    Reprezinta compania

    Un rol bine definit este acela de a reprezenta compania in relatiile cu organele de control ale statului, cat si cu alte entitati economice. Acesta reprezinta firma in toate activitatile necesare, fiind agentul pe care societatea il foloseste in solutionarea anumitor probleme. Semnatura acestuia este foarte importanta atunci cand se clarifica orice operatiune de natura comerciala sau legala. De asemenea, acesta poate participa la intalniri cu parteneri de afaceri, clienti sau reprezentanti ai institutiilor statului.
  • F

    Functia de conducere oferita in urma serviciului de numire sau revocare administrator firma

    Bineinteles, una din principalele functii ale unui administrator este aceea de a coordona si a dirija compania in directia corecta. Orice manager eficient stie ca succesul poate fi atins doar daca raspanditi responsabilitatile si delegati autoritatea catre personele competente. De aceea, orice lider stie cat de importante sunt abilitatile interpersonale, astfel putand comunica si interactiona cat mai bine si eficient cu personalul angajat.

    Astfel, un manager nu trebuie doar sa dea ordine, ci si sa motiveze si sa asculte angajatii pentru a le oferi acestora un spatiu in care pot lucra satisfacuti si cu un nivel de stres cat mai mic.

    Simtul antreprenorial este un factor cheie in procesul de inregistrare administrator firma, deoarece acesta trebuie sa aiba viziunea de a conduce si a gasi cele mai bune metode de a atinge obiectivele societatii.
  • A

    Adminstrarea resurselor

    O societate comerciala, indiferent de marimea ei, are la dispozitia ei un anumit numar de resurse. Acestea pot fi resurse fianciare, materiale sau umane. Un manager bun are functia de a organiza aceste resurse, astfel incat sa poata fi folosite in fiecare proiect dupa nevoile fiecareia. De exemplu, un proiect nou, experimental nu va folosi acelasi buget, indiferent de tipul de resurse, in comparatie cu un proiect mai mare care se deruleaza de o perioada mai lunga de timp.

Administrator vs asociat

O societate comerciala poate avea mai multi asociati si administratori dupa cum urmeaza:

  persoane fizice – o persoana fizica poate fi asociat la mai multe firme;
  persoane juridice – o alta firma poate deveni asociat la firma dumneavoastra detinand un anumit numar de parti sociale;
  persoane fizice sau juridice de alta nationalitate – pot avea raspunderea de a fi asociati sau administratori daca au varsta minima de 18 ani si sa indeplineasca formalitatiile legale impuse de lege.

Nu este neaparat necesar ca administratorul sa detina mai multe actiuni in firma decat un asociat.

Astfel, diferenta dintre un administrator si asociat este aceea ca administratorul poate detine actiuni de regula majoritare, ocupand functie de conducere cu putere de executare in societate, iar asociatul poate doar incheia si vota hotarari generale ale asociatiilor si poate detine un anumit numar de actiuni.

Daca doriti ca operatiunea de numire sau revocare administrator firma sa decurga conform legii va puteti increde in Profi Conta.

Suntem experti contabili autorizati CECCAR.

Numire sau revocare administrator firma – perioada de ocupare a functiei

Perioada de executare a functiei de administrator poate fi nelimitata. Insa exista cazuri in care mandatul acestuia este limitat la o perioada de timp, deseori acesta fiind de 2 sau 4 ani. Acest lucru se datoreaza asociatiilor, care in functie de prestatia persoanei de executie ii pot continua mandatul sau il pot inlocui cu o persoana mai competenta.

Exista cazuri in care este angajata o persoana in functia de conducere ca administrator pe o perioada de un an, pentru ca proprietarul firmei sa poata invata de la acesta cum sa conduca eficient noua afacere.

Experienta este un puternic avanta in acest job de administrator, acesta fiind cel mai inalt nivel dintr-o societate comerciala, pe langa proprietarul propriu zis al firmei.

Dupa perioada contractuala, in cazul in care nu se va reinnoi colaborarea, va fi necesar procesul de modificare administrator firma.

Pret si durata numire sau revocare administrator firma

Durata de numire sau revocare administrator firma este de regula scurta, in functie de numarul de asociati pe care ii are societatea. Cu ajutorul firmei noastre veti putea realiza aceasta modificare din actul constitutiv, rapid si fara alte impedimente, pentru a va putea continua activitatea rapid si legal.

Pretul pentru acest serviciu este de 300 RON, iar in acest pachet va putem consulta cu privire la aceasta schimbare pentru a lua o decizie cat mai buna. Exista cazuri in care odata cu procesul de numire administrator firma, va fi necesar si un contabil expert pentru tinerea evidentei contabile intr-un mod profesionist. Si aici va stam la dispozitie pentru a va oferi toate informatiile necesare pentru o colaborare de calitate si de durata.

Beneficiile angajarii unei firme specializate in realizarea actelor si modificarilor din cadrul societatii dumneavoastra

Actele firmei dumneavoastra sunt foarte importante din punct de vedere legal. O societate cu experienta va va putea indruma in permanenta asupra schimbarilor care se pot efectua pe parcursul activitatii societatii comerciale. Da, le puteti realiza si singur, dar avand in vedere modificarile legislative dese si documentele solicitate intotdeauna in plus fata de ce vi s-a cerut (dupa caz), veti pierde timp pe care l-ati putea foarte usor acorda firmei dumneavoastra.

Va vom detalia cateva motive intemeiate pentru a lucra cu societatea noastra din Bucuresti:

🆗  calitatea actelor realizate – cunoastem bine toate procedurile si pasii care trebuie urmati in efectuarea tuturor documentelor pe care doriti sa le executam;
🆗  experienta – avem o vasta experienta de ani de zile in domeniu si zeci de firme care au inteles de ce este bine sa lucreze cu o firma profesionista;
🆗  seriozitate si profesionalism;
🆗  timp castigat;
🆗  responsabilitatea actelor realizate;
🆗  convingerea ca actele realizate sunt conform legilor in vigoare;
🆗  consultarea pe tot parcursul operatiunilor;
🆗  va putem aduce la cunostinta modificarile legislative care pot aparea pe parcursul perioadei de colaborare;
🆗  puterea de a ne ocupa de toate elementele esentiale ale unei firme – aici vorbim de contabilitatea firmei dumneavoastra, cat si de angajatii pe care ii aveti inregistrati cu contract de munca individual.

In afara de cele exprimate mai sus ne putem ocupa de multe proceduri. Cu siguranta, la un moment dat veti avea nevoie de anumite schimbari.

Schimbare sediu social

De multe ori, exista posibilitatea sa apara anumite oportunitati sau chiar obstacole in drumul dumneavoastra antreprenorial. Probabil ca va fi necesara schimbarea sediului social in acelasi oras sau chiar in alta localitate.

Firma noastra din Bucuresti se bucura de ani de experienta in acest domeniu si suntem pregatiti sa va ajutam sa faceti tranzitia usor si rapid, astfel incat sa va puteti continua drumul fara probleme. Pretul pentru aceasta operatiune este de 300 Ron.

Gazduire sediu social

In cele mai multe cazuri, inchirierea unui spatiu pentru sediul social este o actiune complicata si costisitoare, fiind necesare multe documente si resurse financiare.

Compania noastra va pune la dispozitie posibilitatea de a gazdui  in Bucuresti sediul social al firmei dumneavoastra, atat pe o perioada de 6 luni (350 de lei + TVA), cat si pentru 1 an (500 de lei + TVA). Pretul pentru acest serviciu este de 900 de lei + TVA daca optati pentru 2 ani.

Contabilitate

Gestionarea documentelor este un proces complex ce va poate impiedica sa va indepliniti obiectivele daca nu este realizata de catre un contabil profesionist.

Firma noastra din Bucuresti, va sta la dispozitie sa va ajute si sa va asiste in toate demersurile ce tin de gestionarea contabila. Noi ne ocupam de absolut toate detaliile conform legii, astfel incat sa va eliberati de aceste probleme, lasandu-va timp pentru a va concentra pe obiectivele importante ale firmei.

Pretul pentru acest serviciu incepe de la 200 de lei.

Serviciul de numire sau revocare administrator firma vine in intampinarea dumneavoastra pentru ca totul sa decurga fara probleme

Administrarea unei societati este de cele mai multe ori o functie complexa, o ocupatie care necesita persoane competente si cu spirit antreprenorial in pozitia de candidat pentru numire administrator firma. Insa, cateodata persoana de pe acest post trebuie schimbata din diferite motive.

Firma noastra din Bucuresti are experienta necesara de a va asista cand alegeti optiunea de numire sau revocare administrator firma, aceasta fiind o actiune complexa si dificila atunci cand nu este realizata de catre profesionisti. Impreuna cu noi veti putea trece peste acest pas, lasand noului administrator libertatea de a actiona si a conduce firma pe o panta ascendenta.

Daca luati in calcul operatiunea de numire sau revocare administrator firma trebuie doar sa ne contactati.

Avem experienta pentru S.R.L., S.R.L.-D., S.A.

Va recomandam sa vizualizati si alte servicii de contabilitate, infiintare firma ori operatiuni complementare ale Profi Conta

Deschideti WhatsApp
1
Aveti un mesaj nou de la Profi Conta
Profi Conta
Buna ziua.

Va putem ajuta cu serviciul de Numire sau revocare administrator firma. Ne puteti scrie sau suna.

Ne face placere sa va anuntam ca beneficiati de consiliere gratuita.